LoL Zula Wolfteam Point Blank Goley COC Bedava Çarlar

Merhaba arkadaşlar,

Uzun zamandır birçok oyunda elimize geçen bedava çarları hiçbir şey elde etmeden dağıtıyorduk.Ancak çok konu açtık ve herkese cevap yetiştiremez olduk.Sizlerin ihtiyaçlarını karşılamak istiyoruz tabiki de ancak çok konu olduğundan dolayı herkese cevap vermek,sıraya almak karışıklığa neden oldu.
Bizde bu karışıklığı ortadan kaldırmak için ekibimizle birlikte düşündük taşındık bütün oyunların çarlarını tek bir konu üzerinden dağıtmaya karar verdik.
Öncelikle diğer konularda ki tecrübelerimizi buraya aktararak çar dağıtımını gerçekleştirmek istiyoruz.Diğer türlü sıralar karışıyor ve bazılarının çarlarını almalarında gecikmeler oluyor.

  • 1 çar alan arkadaşlar lütfen 2.kez çar istemesinler çünkü talep çok olduğundan dolayı herkese 1 çar vermek bile zor oluyor.
  • Biz illegal bir şey yapmıyoruz ziyaretçilerimiz çarları gönderiyor kullanmıyorum kullanmak isteyen varsa alabilir diye illegal işlerle ilgili mesaj atmayınız.
  • Çar verecek arkadaşlar yorum kısmından bize gönderebilir çar şifrelerini sadece biz görebiliriz.

Bedava çar vereceğimiz oyunlar şunlardır ;

  • Lol bedava çarlar
  • Zula bedava çarlar
  • Clash of Clans bedava çarlar
  • Goley bedava çarlar
  • Minecraft bedava hesaplar
  • Point Blank bedava çarlar
  • Wolfteam bedava çarlar
  Wolfteam Bedava Çarlar & Snapchat Hesap Silme

Arkadaşlar bedava çar isteyen arkadaşlar hangi oyuna ait çar istediğini ve tüm özelliklerini detaylıca yazmasını istiyoruz.Sadece isim yazıp çar istiyorum,bedava çar,çar verin,banada,çar verir misiniz tarzı yorum yazan kişilere hiçbir çar teslim edilmeyecektir.

Örnek olarak ; hangi oyunda çar istediğinizi ve olmasını istediğiniz özellikleri,nasıl çarlar olması gerektiğini detaylıca belirtiniz.

Yoğun bir talep oluşursa burada tekrar sıra şeklinde tutulup bütün herkese cevap verilecektir.Cevap verilmeyen kimse olmayacaktır.Dediğim gibi çarların çoğu oyunu bırakmış arkadaşlarımızdan geliyor.Bende o doğrultuda hiçbir şey elde etmeden sizlere paylaşıyorum.Böyle bir zorunluluğum yok ancak ben oyunsever arkadaşlara yardımcı olmaktan mutluluk duyuyorum bu yüzden diğer bedava çar dağıtımlarında ki gibi terbiyesizce takınan arkadaşların yazmasını istemiyoruz.


Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

  1. Yalçın Yalçın dedi ki:

    Bir tane verin clash of clash 120level oyunda şu hesaptaki ada :lider44

  2. Alpha Alpha dedi ki:

    Merhaba ben zula bedava çar istiyorum geliştirilmiş silahlar olabilir hesap 50 lvl olabilir

  3. Emircan Emircan dedi ki:

    Lütfen coc hesabı en az 9. seviye köy binası olup gelişmiş olursa çok mutlu olurum

  4. Alper Alper dedi ki:

    merhaba abi lolde potanın kralı darius olan bir çar verebilirmisiniz hesapta eposta doğrulanmamış olsa sevinirim

  5. ULAŞ ULAŞ dedi ki:

    MERHABA ADMİN BANA BOL HEROLU SKİNLİ ÇAR VEREBİLİRMİSİN RİCA ETSEM
    EPOSTAM: ulaskoskerr@gmail.com
    BURAYA ATARSAN SEVİNİRİM 🙂

  6. Darius Darius dedi ki:

    Abi cocda kb11 veya kb10 çar verebilirmisiniz. savunmalar biraz iyi olsun kb11 veya 10 olur

  7. Görgün Görgün dedi ki:

    Clash of clans da +100 lv çar istiyorum biliyorum çok şeyistiyorum ama yinede deniyelim ipad kulanıyorum bu arad FACEBOOK
    GörgünFırat

  8. Kubilay Özdemir Kubilay Özdemir dedi ki:

    Benim hesap banlandı da lig önemli değil iyi bir LOL hesabı istiyorum bol şampiyonlu en kısa süre içinde verirseniz sevinirim.

  9. Mehmet Rza Mehmet Rza dedi ki:

    Merhaba Ben Clash Of clans Bedava Car istiyorum……KB 9-10-11 olursa sevinir beni mutlu edersiniz

  10. Alp Sipahi Alp Sipahi dedi ki:

    Merhaba ben lol bedava çar istiyordum 30 lvl olursa bu mübarek günde çok hayrınıza geçer

  11. YUSUF YUSUF dedi ki:

    abi bana KB 9-10-11 olan bir çar verirsen sevinirim

  12. Meraklı Meraklı dedi ki:

    Ben Coc Hesabı İstiyorum Lütfen Kral Ve Kraliçe Açık Olsun.

  13. Meraklı Meraklı dedi ki:

    Ben Coc Hesabı İstiyorum Mümkünse 100 Lvl Üstü Olsun Eğer Yoksa Güçlü Çar Verin.

  14. EnerKoray EnerKoray dedi ki:

    Merhaba ben lol bedava çar istiyorumda.
    30 yada 20 lvl olabilir arasıda

  15. Anıl A. Anıl A. dedi ki:

    Merhaba bana 30 level içinde fazla hero olan rankı önemli değil kostüm önemli değil epostası onaylı olmayan bir hesap istiyorum.
    Oyun:LoL
    Epostamı yazdım lütfen verirseniz çok mutlu olurum Teşekkürler.

  16. Kerem Serhat Biberoğlu Kerem Serhat Biberoğlu dedi ki:

    CoC çarı ıstiyorum Mümkünse Kb8 84 level çar istiyorum

  17. Yiğit can Yiğit can dedi ki:

    Abi ben 100 level clash of clans istiyorum inşallah görürsün

  18. Berkay Berkay dedi ki:

    Merhabalar LoL de full herolu hesap verir misiniz?

  19. eray eray dedi ki:

    LOL 30 LV EN AZ 29 şampiyonlu çar istiyorum

  20. FERDİ FERDİ dedi ki:

    Wolfteam çari istiyorum

  21. Abdullah Abdullah dedi ki:

    ÖNCELİKLE MERHABA BEN ÇOOK ÖNCEDEN LOL BEDAVA ÇARLARINA BİR İSTEK YAPMIŞYIM YAKLAŞIK 7 AY ÖNCE AMA HESAP GELMEDİ BEN BİRDE BURDAN HESAP İSTİYORUM LEAGUE OF LEGENDS ÇARI İSTİYORUM ÖZELLİK FARKETMEZ AMA 30 LVL OLMASI VE GÜZEL ŞAMPİYONLARIN OLMASI , RP OLURSADA İYİ OLUR LÜTFEN İLGİLENİN ARTIK HESAP VERMEDİĞİNİZİ DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM 7 AYDIR BEKLİYORUM LÜTFEN…

  22. Alperen polat Alperen polat dedi ki:

    Abi Zula hesabı istiyorum en az 30 lvl olsun Teşşekürlerimi sunarım

  23. Alperen polattttttt Alperen polattttttt dedi ki:

    Abi Zula hesabı istiyorum en az 30 lvl olsun Teşşekürlerimi sunarım

  24. furkan demirci furkan demirci dedi ki:

    LOL 30 level 40 tane şampiyonu olan çar varsa elinizde verirseniz güzel olur

  25. Emre Emre dedi ki:

    Bana +90 clash of clans hesabı ayarlarmısınız th 9 kral kraliçesi olan e postama atarmısınız frankiewilliams415@gmail.com <3 seviliyosunuz

  26. Bilal Bilal dedi ki:

    Abi kb 11 bi coc Çarı verirmisin yüksek lvl lütfen bu numaraya gönder msj olarak 05319429069

  27. RECEP RECEP dedi ki:

    Ben Coc istiyorum KB9 üstü olsun abi gönderirseniz cok saolun duacınızım abi WhatsApp 05349752883

  28. Engin Engin dedi ki:

    Abi bana 100 levelik car verirmisiniz yeter bana

  29. Engin Engin dedi ki:

    Abi bana 100 levelik car verirmisiniz

  30. EMRE EMRE dedi ki:

    REİS OLAY ŞÖYLE 4 YILDIR OYNUYORUM CHALLENGERDİ HESABIM ÇALDIRLAR VE ŞUAN NE HALDEYİM TAHMİN EDEBİLİYORSUNDUR SENDEN RİCAM BANA 30 LEVEL OLAN İÇİNDE 27-28 HERO OLAN ÇAR VERMEN FAZLASI DEĞİL REİS E POSTAMI YAZDIM BEKLİYORUM BURDAN SEVGİLERİMLE..

  31. Ahmet Ahmet dedi ki:

    Merhaba ben 37 lelevlik zula hesabı istiyorum en az 8 tane artılı silahı olsun ve süreleri uzun olsun atrısızda olur

  32. Siyene Siyene dedi ki:

    Oyun: clash of clans
    Çar: belediye 10 ise full 11 ise herşeyi açık bir çar

  33. Lol bedava Lol bedava dedi ki:

    Teşekkür ederim arkadaşlar.

  34. Muhammed Muhammed dedi ki:

    Abi bana köy binası 7 8 9 civarlada bişey ayarlarmısın

  35. Muhammed Muhammed dedi ki:

    Abi kb 7 8 9 ayarlarmısın

  36. Alihan Alihan dedi ki:

    Abi bana güzel bi çar verebilirmisin lütfen

  37. keke keke dedi ki:

    hello bi tane lol tr serverinde 30 lvl şöyle az çok içinde hero, hero yoksa bile ip olan bi çar varsa sevinirim… 30 lvl olsun ayrıntılar farketmez aslında teşekkürler şimdiden.

  38. Yağız Yağız dedi ki:

    Merhaba tüm xayah olan çar verbilirmisniz